Saturday 22 October 2011

Hari Sengau Untuk Aku :'(

Khamis lepas aku balik sekolah time hujan .. 2 hari berturut-turut aku kena hujan  .. malam tu lepas aku mkn mlm hidung aku dah rasa x selesa .. waa :'( sedih ni ... tersumbat lagi .. susah nk tido .. seksa kan .. bila cakap dgn org sekeliling jelas kedengaran suara aku yang sengau ni (selsema) ..  mood aku time 2 nak on9 internet je .. hehe aku try la search kat google .. "cara-cara nak mengatasi mslh hidung tersumbat" haha.. search punya search terjumpa la satu blog yg ada tips untuk mengatasi masalah aku ni .. blog tu tulis kena minum air putih/masak yang secukupnya .. yg tu ok lagi :) pastu ada lagi tips kena makan halia yang dipotong 3 hiris ..  waaa takutnya .. pedas semua ada .. aku p dapur   nak cari halia .. cari punya cari mak aku kasi ubat selsema .. haha dia tanya aku "aimi sanggup ka nak mkn halia tu ??" aku hanya mampu tersengih .. siapa yg sanggup kan ?? Alhamdulillah pagi jumaat kelmarin suara aku x la seteruk kelmarin .. hidung aku pon dah kurang dengan selsemanya .. :)                                       

 P/S : jangan takut dengan ubat :)

No comments:

Post a Comment